Assalamualaikum

assalamualaikum

The Best Song

Monday 4 June 2012

Hari Bersejarah ~ 31 Mei 2012 ~ Akad Nikah...

Pada tanggal 31 Mei 2012...khamis malam jumaat..berlangsungnya majlis akad nikah ku di rumah..Syukur alhamdulillah dengan sekali lafaz sahaja aku sah bergelar seorang isteri kepada Zul Husni. Pada malam itu aku bertemakan putih tanda suci untuk akad nikah.. time tu xdapat nak gambarkan perasaanku..adakah aku ni percaya atau tidak yang aku ni sudah pun mempunyai suami.ihihih..macam xpercaya je.kih3... Ucapan terima kasih pada millinium canopy yang psg pelamin n hiasan bilik dgn cantek sekali..make up akad nikah dari kak wanny..mmg cun sgt2..semua puji hasil make up itu. Terima kasih juga pada geng2 Mayy Studio ( muizzuddin yahaya, Aamir Zamir, Jonny) yang turut hadir untuk sesi foto n video..hope semua hasil u all terbaik lah ye.hihihih..
So di bawah ni ..sedikit sedutan akad nikah...saksikanlah....(alamk vdeo xdpt upload..) so tgk la gmbr2 dlu ye..tq .Doakan yang terbaik buat kami berdua...
Ya Allah....Hnaya padaMu aku bermohon..kau kekalkkanlah hubungan ijab kabul kami ini...panjangkanlah jodoh kami...berikan kesihatan yang baik buat kami dan limpahkanlah kurniaan rezeki buat kami... Ya Allah...limpahkanlah juga rezeki zuriat yang soleh dan solehah buat kami..jadikanlah kami pasangan yang baik soleh solehah berlandaskan syariah agama...eratkanlah hubungan ikatan kasih sayang kami ini buat selama-lamanya sampai ke syurga...amin..amin ya rabalalamin...

Nur Izzati Husna <3 Zul Husni



























No comments:

Post a Comment